donderdag 1 augustus 2013

EEN MERK OM TE ONTHOUDEN MANSUR GAVRIEL

MANSUR GAVRIEL


Eerder deze week kwam ik een nieuwe handtassenlijn tegen, die van Lauren Sherman, en de tassen zijn zo goed en vullen zo’n enorm gat in de hedendaagse markt, dat ik het niet na kon laten dit goede nieuws gelijk met jullie te delen. Als je je ooit hebt afgevraagd waarom het zo moeilijk is om een simpele, elegante, niet te overdreven handtas te vinden, kan ik je zeggen dat je niet de enige bent. Ik krijg veel verschillende foto’s van diverse handtassen merken die hopen dat ik erover blog, en om eerlijk te zijn, de meesten hebben de designmarkt wel gemist. Wat de markt nodig heeft is dat er meer moderne tassen komen, met de beste materialen en een goede prijs. Wat ook Hermes en Celine doen met hun simpele leren tassen, maar

dan voor een prijs die acceptabel is. Met deze eerste collectie probeert Mansur Gavriel dit dan ook te

doen. De buitenkant van de tassen zijn uitgevoerd in glad leer, terwijl de binnenkant een contrasterende kleur heeft. Persoonlijk hoop ik dat deze lijn in de toekomst een vervolg krijgt. Alle tassen van dit merk zijn gemaakt van Italiaans leer. Het slechte nieuws is dat ze wel in China vervaardigd worden. Mansur Gavriel heeft echter onlangs besloten de hele produktie in de toekomst in Italie te laten plaatsvinden. Het 2e slechte nieuws is dat de hele collectie al is uitverkocht, van de telefoonhouder van 65 dollar tot de handtas van 495,– dollar en het is nog maar begin autustus. Conclusie, er is duidelijk vraag naar redelijk geprijsde tassen. Kijk daarom ook eens op bagz4you.com, waar je dergelijke tassen kunt vinden. Eenvoudige, goede materialen en beste prijzen.


Mansur-gavriel-handtassen-001



EEN MERK OM TE ONTHOUDEN MANSUR GAVRIEL
http://blog.bagz4you.com/wp-content/uploads/2013/08/Mansur-Gavriel.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten