vrijdag 13 december 2013

ROBERTO CAVALLI TAS

DEZE ROBERTO CAVALLI TAS LIJKT OP EEN KLEIN KUNSTWERK


Om eerlijk te zijn heb ik nooit zo gelet op een Roberto Cavalli tas. In mijn hoofd associeer ik de Italiaan meer met feesten op te grote jachtboten en kleding bedrukt met tijgerprints en jachttaferelen dan met kleding en accessoires die bij mijn persoolijke stijl passen en daarom sta ik ook veraf van zijn klanten. Ondanks dat zag ik de Roberto Cavalli tas – Floral editie en was er meteen verliefd op.


Mijn eerste ontmoeting met Cavalli’s tassen was met kunst beschilderde herfst tassen was in Milaan, toen ik de beste tas zocht. Ik ging voor een van de Cavalli’s en ik was nieuwsgierig uit te zoeken of dit merk, wat in Amerika niet zo bekend is, zou kunnen wedijveren met andere mooie tassen. Laatst heb ik ze in veel outletstores in Amerika zien opduiken. Deze Roberto Cavalli tas komt uit een boetiek in Belgie en hij is perfect, geestig, grijs getint en helemaal speciaal door het gebrek aan kleur en de gedetailleerde bloemen. Te koop voor maar 3.321,– Dollar






ROBERTO CAVALLI TAS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten