maandag 17 maart 2014

DE LEREN HANDTAS VAN JASON WU DAPHNE - ALLE OGEN ZIJN GERICHT OP DEZE TAS

LEREN HANDTAS



Echt waar, de Jason Wu Daphne leren handtas is gespot op de Fashion Week! De meeste mensen denken dat wanneer we naar de Fashion Week gaan, we alleen naar kleding kijken. In werkelijkheid is de Fashion Week meer. De Fashion Week is ook de plaats geworden om te kijken naar wat mensen die de shows bezoeken dragen. Ik houd er dan ook van om te zien welke tassen de celebs bij zich hebben. Er waren dan ook echt genoeg Chanel en Celine handtassen en schoudertassen te bekijken. Echter viel mij de bovenstaande Jason Wu Daphne leren handtas gelijk op. Deze tas is misschien ook wel als schoudertas te dragen.



In werkelijkheid was de Jason Wu Daphne leren handtas de enige die sowieso mijn aandacht trok. Ik zag hem aan de arm van de best geklede vrouw. En ook aan de arm van modellen van Daphne Groeneveld tot Karlie Kloss. Het is totaal verdiend, het design is anders! Maar toch functioneel en het heeft mooie lijnen.



Er was een interview met Jason Wu over de Jason Wu Daphne leren handtas. Hij zei dat hij de Daphne damestas modern vind met een zachte structuur. En dit in een chique relaxte uitvoering. Ik houd ervan dat deze prachtige leren handtas gedragen kan worden op verschillende manieren. Zowel bij een chique gelegenheid als bij een casual outfit. Ik ontmoette Daphne Groeneveld een paar seizoenen geleden. Zij was toen voor het  eerst in New York was en ik werd meteen verliefd op haar. Daphne’s klassieke uiterlijk pas zo goed bij deze tas, dat ik besloot deze “Daphne” te noemen.



Wat vind jij eigenlijk van de naam van deze adembenemende leren handtas? Zou je deze tas ook wel in je garderobe kunnen gebruiken, zoals elke mode bewuste vrouw. Ik weet soms niet meer welke tas ik nu mooier vind dan een andere willekeurige designer tas. Er worden er namelijk zoveel gemaakt van zoveel mooie merken. En dan ook nog elk met allemaal hun eigen stijl. Ik ben wel benieuwd of jij op veel verschillende soorten tassen modellen uit bent of één specifieke leren handtas











DE LEREN HANDTAS VAN JASON WU DAPHNE - ALLE OGEN ZIJN GERICHT OP DEZE TASdamestassen, handtas, leer, leren handtas, tas, tassen Celebrity Style & Fashion News, Merken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten