dinsdag 8 april 2014

GROTE WEEKENDTAS VAN OE

GROTE WEEKENDTAS


Morgen is de grote dag, dat ik op vakantie ga om mijn familie in het buitenland op te zoeken. Dus heb ik mijn spullen alvast voor de dag gehaald en naar verschillende vormen van bagage (koffers / tassen) gekeken om te bedenken wat ik deze keer mee wil nemen voor deze vakantie. Ik ga niet zo lang, een kleine week,dus een koffe is direct niet nodig. Daar de GROTE WEEKENDTAS VAN OE meteen in het oog valt, besluit ik deze mee te nemen. Het is toch veel leuker met een weekender op stap te gaan, dan met een koffer die iedereen al in alle kleuren en maten heeft. Bovendien is deze ook nog eens van geheel bruin leder, dat staat toch op zijn minst chiquer. Aan de buitenkant van de tas, zit een klein vakje, mooi voor het paspoort of sleutels. Binnenin een linnen beige voering met de initialen van het merk erop.


Een vak, te sluiten met ritssluiting, geheel omgeven met een lederen kader en 2 vakjes van geheel leder voor telefoon etc etc. De in geheel leder uitgevoerde schouderband heeft als extra een verstevigd stuk om de schouder te ontzien. Kortom een prachtige GROTE WEEKENDTAS, die iedereen zou staan.


De GROTE WEEKENDTAS VAN OE biedt van 2 werelden het beste, daar de prijs

voor deze geheel in leder uitgevoerde tas je verstand te boven gaat. Er moet wel bij worden vermeld dat wij de weekendtas hebben afgeprijsd van 229,– Euro naar 199,– Euro, en gratis verzending. Van deze schoudertas of weekender, hoe je het wilt noemen, hebben wij van Bagz4you slechts 1 exemplaar op voorraad. Het slechte nieuws is dat deze ook niet meer na is te bestellen. Op deze reis neem ik ook nog mijn PIQUADRO cross-over schoudertas mee, in geheel geel leder uitgevoerd, maar daarover meer in het volgende blog.


GROTE WEEKENDTAS 4 300x300 GROTE WEEKENDTAS 300x300 GROTE WEEKENDTAS 2 300x300 GROTE WEEKENDTAS 3 300x300



GROTE WEEKENDTAS VAN OEGROTE WEEKENDTAS, OE, weekend tas online kopen, weekendtas, weekendtas kopen Celebrity Style & Fashion News, Merken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten