zondag 15 september 2013

RAAD HOE DUUR DEZE SAINT LAURENT TAS KOST

Saint Laurent


Ik meen het echt. Sla een slag en raad hoeveel deze Saint Laurent Betty Borsa mini schoudertas kost. Neem een bedrag in je hoofd en ik zal je zo vertellen of je er ver naast zit, terwijl ik alvast in mijn vuistje lach.


Oke, hier komt het dan: de Saint Laurent hij kost 7.500 dollar. Het is nog bij lange na niet de hoogste prijs die ik ooit voor een tas heb gezien. Om een of andere rede zat ik net aan een watertje toen ik de prijs las en ik verslikte me bijna. We zijn allemaal gewend aan prijzen van krokodillen leren tassen (of een Hermes tas) en nemen bij voorbaat al aan dat deze wel 4 cijfers voor de komma zal hebben, maar zo’n prijs voor een kleine schoudertas die gemaakt is van gewoon leer en die opgetuigd is met verfomfaaide kettingen, kerstballen en snuisterijen, is op zijn zachtst gezegd niet meer normaal. Houd ervan of blijf ervan af is in het kort gezegd de modus om Hedi Slimane’s korte tijd die hij bij Sain Laurent werkt te karakteriseren. De slordige rock-n-roll nietjes, zoals op de leren jassen of de motorschoenen, moesten aan het artikel een bepaalde luxe geven, compleet met astronomische prijskaartjes. Deze tas van de 2013 herfstcollectie is het nieuwste exemplaar van zijn verbinternis met esthetische vormgeving. Je moet wel een Hedi Slimane fan zijn om zoveel voor een tas uit te geven, wat uiteindelijk in de basis slechts een luxe punk tas is. Slimane’s Saint Laurent collectie is altijd goed verkocht, dus deze tas zal ook wel verkocht zijn voordat het de verkoop selectie haalt. Nee, geef mij dan maar een leuke kleine schoudertas of clutch van bagz4you.com. Zij hebben tenminste wel normale prijzen en niet van die frutsels op de tassen, zodat je niet voor punk wordt versleten.


Saint-Laurent-Betty-Borsa-Mini-Embellished-schoudertas2



RAAD HOE DUUR DEZE SAINT LAURENT TAS KOST
http://blog.bagz4you.com/wp-content/uploads/2013/09/Saint-Laurent-Betty-Borsa-Mini-Embellished-schoudertas.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten