zaterdag 14 september 2013

WEEKENDTAS MCM MUNICH LION

WEEKENDTAS


Veel meisjes stelen T-shirts van hun vriendjes. Ik ken er een paar op de Universiteit die petjes of hoedjes ontvreemden (in Amerika), maar dat is in ons land niet aan de orde. Persoonlijk houd ik er meer van om met een vriendje af te spreken, waar ik een tas van kan  ” meenemen”. Ik krijg nu al weer de kriebels als ik de MCM Munich Lion weekendtas zie. Ik zal nooit het meisje zijn dat met deze tassenbezitter af zal spreken. Mijn smaak is iets anders, ik houd namelijk meer van het houthakkerstype, terwijl dit design meer is bedoeld voor een dandy boy. Gewoonlijk vindt MCM een weg om mijn voorliefde voor zijn tassen geweld aan te doen. Ik haat bijvoorbeeld tassen met een logo, maar ik zou dit MCM logo niet zo erg vinden. Ik weet nog steeds niet waarom deze tas mij is opgevallen. Deze tegenstelling ben ik van mezelf

niet gewend. Dat moet ik dus nog even uitzoeken de komende tijd. Toegegeven het is een mooie tas met verfijnde kleuren, te koop voor 780,– dollar bij Bloomingdale’s. Maar zoals ik al eerder zei, val ik meer op stoere weekendtassen. De onderstaande weekenders van bagz4you.com zou ik zo op mijn verjaardagslijstje kunnen zetten.


Weekendtas-MCM-Munich- Weekendtas-MCM-Munich-Lion-Weekendtas1


WEEKENDTAS



WEEKENDTAS MCM MUNICH LION
http://blog.bagz4you.com/wp-content/uploads/2013/09/Weekendtas-MCM-Munich-Lion-Weekendtas.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten