dinsdag 25 juni 2013

DE VELE TASSEN VAN GWYNETH PALTROW

Ik weet niet meer precies wanneer ik het haten van Gwyneth Paltrow veranderde in absolute liefde voor haar, maar het is een relatief nieuw fenomeen. Ik ergerde me altijd aan haar macrobiotische bekering, haar Tracy Anderson trainingen en haar mevrouw Perfekt gedoe. Eindelijk drong het tot me door: dit is wie Gwyneth Paltrow nu eenmaal is. Ze is gewoon zichzelf, ondanks het feit dat dit veel mensen ergert en haar soms slechte pers geeft. Er worden door veel mensen ook nare dingen gezegd over haar op het internet. Toch blijft zij gewoon Gwyneth Paltrow, ondanks dat het voor haar meer credit op zou leveren dit te veranderen. Op een dag realiseerde ik me dat mijn liefde voor haar onherroepelijk was geworden. Nadat de schellen van mijn ogen waren gegaan, ben ik haar als fan gaan waarderen. Ik zou nooit een recept van haar kookboek uit proberen, om duidelijk te zijn, maar ik houd van haar nette, moderne perfectionisme wat ze overbrengt, vooral op haar persoonlijke stijl. Natuurlijk doet het er ook goed aan dat ze goed bevriend is met Tom Ford, Stella McCartney en Hedi Slimane, maar iets vertelt me dat wanneer Gwyneth niet rijk zou zijn geweest ze ook zou lijken op de Gwyneth van nu. Sommige mensen zijn gewoon zo en ik vind het wel wat hebben. Zo kan ik ook haar keuze van handtassen zeer waarderen. Zou Gwyneth ook wel eens kijken op bagz4you.com om een

tas uit te zoeken voor wat voor gelegenheid dan ook%


de-vele-tassen-van-Gwyneth-Paltrow-7 de-vele-tassen-van-Gwyneth-Paltrow-4 de-vele-tassen-van-Gwyneth-Paltrow-3 de-vele-tassen-van-Gwyneth-Paltrow-5


DE VELE TASSEN VAN GWYNETH PALTROW
http://blog.bagz4you.com/wp-content/uploads/2013/06/de-vele-tassen-van-Gwyneth-Paltrow.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten