dinsdag 18 juni 2013

Italiaans leren tassen

Leren tassen


Als ik naar buiten kijk word ik bepaald niet vrolijk. Zo was het een paar dagen mooi weer, en zo is het weer wat bewolkt vandaag. Zit op mijn computer zomaar te kijken en ineens krijg ik een goede inval, ik ben wel weer eens benieuwd naar de nieuwe collectie van Italiaans leren tassen.


Waarom gaan we er volgend weekend er niet eens lekker op uit. Daar waar de zon schijnt. Zo gezegd, zo gekeken en voor weinig kunnen we voor a.s. weekend een ticket boeken naar Pisa. Hier vandaan is het slechts een uurtje met de bus naar Florence, die heerlijke stad waar van alles te beleven valt, de mooiste stad van de wereld volgens veel reizigers. Wat dan allemaal? Kunst, cultuur, mode en mooie Italiaans leren tassen. Het verleden is op werkelijk iedere straathoek terug te vinden. LA DOLCE VITA is hier.


Lekker struinen door de modestraten met chique winkels, nippen van een cappuccino op een van de pleinen of gewoonweg slenteren door kleine straatjes van de  kunstenaarswijk Oltrarno.


Al vroeg in de ochtend staan er al lange rijen voor de ingang van de Galleria dell’Accademia om de originele David van Michelangelo te zien. Florence heeft niet alleen de mooiste musea ter wereld, maar ook de lekkerste gelaterie. Om snel en gemakkelijk op de hoogte te zijn van alle bezienswaardigheden kun je een fietstour boeken met gids. Heel handig. Niet vergeten om de Ponte Vecchio en de Duomo te bezoeken hoor.


Natuurlijk spreek ik daar af met verschillende leveranciers van onze Italiaans leren tassen om weer leuke nieuwe items te scoren. Dus maar alvast mijn reistas inpakken met wat leuke jurkjes en (makkelijke) schoenen. Ook mijn handtas zet ik vast klaar, dan kan ik alvast gaan genieten.


Ga jij binnenkort ook een weekendje weg of op vakantie, kijk dan eens op www.bagz4you.com voor mooie Italiaans leren tassen. Altijd een goede prijs en kwaliteit gegarandeerd. Snel besteld en snel in huis. Zijn er problemen of wil je nadere informatie over de tassen, bel me dan even via het contact formulier van onze website…


Italiaans leren tassen

Italiaans leren tassen


 



Italiaans leren tassen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten