vrijdag 7 februari 2014

EEN PERFECT PAAR: GUCCI SOHO DISCO TAS EN CARTIER LOVE KETTING

GUCCI SOHO DISCO TAS


Ik herinner me dat er een periode in mijn leven was, waarin Goud helemaal ”uit” was. Niemand wilde goud dragen en het werd ook nog eens ordinair gevonden, maar op dit moment staat goud weer in het middelpunt van de belangstelling en ik vind het spannend. Vandaag bestaat het perfecte paar uit 2 dingen, die de beste vriend van een vrouw zijn: sieraden en handtassen. Als ik beide zou krijgen, zou ik deze 2 een perfecte match noemen.


Ten eerste de GUCCI SOHO DISCO TAS, een tas die ikzelf in het rood heb en waar ik compleet door geobsedeerd ben. De buidel biedt meer ruimte dan je zo zou denken, maar oogt daarom niet volumineus. Ik houd van de lange schouderband en het simpele design. Er zit geen monogram van stof op, maar een geborduurde en elkaar grijpende GG aan de voorkant van de tas. Met deze GUCCI SOHO DISCO TAS kun je zowel overdag als ‘s avonds voor de dag komen en omdat de tas niet te groot is en het goud en beige goed samengaan is dit een goede combi.


Mijn sieraden obsessie is de laatste jaren alleen maar toegenomen. Toen ik mijn eerste droomarmband de CARTIER LOVE BRACELET in goud met diamanten ontving, ging ik ook andere stukken van de collectie waarderen. Ik wil ook geen wandelende Cartier Billboard zijn, maar ik zou er niets op tegen hebben de Interlocking Cartier Love Ketting cadeau te krijgen. De in elkaar gestrengelde ringen symboliseren de eeuwige liefde en laten we eerlijk zijn, eeuwige stijl.


Gucci Soho Disco tas Gucci Soho Disco tas Gucci Soho Disco tas



EEN PERFECT PAAR: GUCCI SOHO DISCO TAS EN CARTIER LOVE KETTINGEEN PERFECT PAAR: GUCCI SOHO DISCO TAS EN CARTIER LOVE KETTING, fashion, fashionblog, handtas, shopping, tassen Merken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten