vrijdag 14 februari 2014

KOTUR LOST HET TELEFOON PROBLEEM OP

TELEFOON PROBLEEM


Als het seizoen van de Awards aanbreekt, moet ik altijd aan clutches denken.Als het dan aankomt om een selectie te maken voor dit kleine avondtasje, hebben we altijd met hetzelfde probleem te maken: een telefoon in een kleine clutch proppen, waarin ook nog onze sleutels, portemonnee en lipstick moeten passen. Het is al moeilijk genoeg om er een telefoon in te krijgen, speciaal als er ook nog een hoesje omheen zit (naakte Iphones maken me nerveus), maar om de avond door te komen waarin de inhoud van mijn tas niet in balans is, is schier onmogelijk. De Kotur #Getsmartbag Elaphe Minaudiere heeft hiervoor een oplossing bedacht:

klik de telefoon op de buitenkant van de tas. Ook goed.


Allereerst was ik bang dat dit mijn scherm zou beschadigen, maar laten we wel

zijn, mijn telefoon staat overal bloot aan: tegen tafels en bars aanbotsen en

allerlei andere dingen. Speciaal wanneer je hem omdraait, lijkt dit niet risicovoller

en om je Twitter te checken of een app te beantwoorden zou zo wel erg gemakkelijk

zijn. Ik heb het allemaal eens zitten overdenken en ik heb geen echte design gebreken  kunnen ontdekken, wat een grote indruk maakt, als je bedenkt dat de designers hebben geprobeerd om een oplossing te bedenken voor een nogal functioneel probleem. Bravo.


De enige beperking is dat de tas alleen geschikt is voor een Iphone 5, 5C of 5S, telefoon maar als je toch een dure clutch kunt kopen, ben je waarschijnlijk ook wel zo bemiddeld om ‘s wereld’s meest fashonable Iphone aan te kunnen schaffen. Android gebruikers zijn niet zo gelukkig, maar jullie zijn al gewend aan dit gevoel, nietwaar? (Ik zeg dit om dat ik ook ooit een Android gebruiker was. Vroeger, hadden we zelfs geen Instagram). Deze fashionable clutch is te koop voor 400 maar Dollar.


telefoon


 


telefoon



KOTUR LOST HET TELEFOON PROBLEEM OPandroid, hoesje, iphone, KOTUR LOST HET TELEFOON PROBLEEM OP, tassen, TELEFOON Celebrity Style & Fashion News, Merken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten